Attans vilken lång dag de vart.....

Den började redan första gången 02.36... Kimi grät å va arg... vet inte va de va.. men efter många om och välling så somnade han 03.24... även jag slocknade på nytt som ett ljus
Nästa gång dagen började va 05.07... upp stoppa tutten i mun å säga SOV!
sen 06.34 va de kört... låg å snackade skit en stund i min säng, sen bar de av nerför trappen välling å blöjbyte... röka å sukta efter lite kaffe å nåt att äta.. å de endast för att jag skulle skjutsa farbror min till sjukhuset till halv 11 å tänkte passa på att ta de där jäkla blodprovet på fastande mage till hälsokontrollen som ja ska på i september....

Sen vart de hem till harry dricka kaffe å prata en stund.

Louise satt snällt hemma hos mig med Kimi Rocky å Ludde å väntade när ja kom hem, då bar de av till birsta på bolaget.. handla lite gott till imorgon. Sedan har vi suttit å pillat med massa halsband å pärlor å skit hela dagen....
men fint vart de :o)

nu lite yatzy sen sova... å imorgon blir de till å väcka louise när Kimi vaknar å säga godnatt å vandra tebax till sängen  moahahahahah :o)
Sen röjja satan.... alla söndermalda hundpinnar ska ut...!!

natti see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

E nog tänkderna som spökar när han vakna sådär.. :( Men nu får du sova en stund till.. sen ska vi röjja o dona o städa bort alla pinnar o dyligt!

2008-08-30 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0