ensam..

känner jag mig ikväll... ville att mamma skulle komma å dricke ett glas vin med mig.. men inte.. så då har ja suttit här å druckit ett glas vin vid datorn spelat lite yatzy å hjärter på blipen. ruskigt skicklig (tur) jag är...

Idag va jag å köpte en hallmöbel, tack för hjälpen kära bror :o)
Imorgon bär de av å köpa lite antikbets å lite annan färg, måste börja få i ordning ordentligt här nu känner ja.. åtminstone som ja tänkt att de ska vara... får se hur de går.. skulle ju måla garage å hus under semestern åxå.. å än har de inte hänt.. å på fredag är semestern slut..

Vill inte tebax dit... allt verkar bara skit där.. alla som ja jobbat med har fått ny jobb eller har arbets skador som gör at dom inte kan jobba kvar, har ganska tungt på jobbet nu...
men men får se hur de går å känns när man kommer tebax...

nu ska jag spöa skiten ur alla yatzy dårar å sen blir de natti natti

see ya

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gör jag uppe nu..hmm tar det sen. Men trött är jag (garanti på de!)heheh ett litet Johanna uttryck. Få se om vi kommer ut..ja ikväll kanske.

2008-08-07 @ 00:37:47
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0