*Gäspar*

godmorgon..... vaknade med ett ryck idag... *KLICK* å ytterdörren gick upp... å Ludde satte av i fullaste karriären skällde som en rottis i ringbrynja *asg* hahaha nä ni.. han lät nog mer som en dvärpincher i höglackat.... haha :o)
den lilla pruppen....
De va Louise som kom med Kimi å Rocky, hon tänkte smyga in å koka kaffe å grejer tills ja vakna, Ludde har nog aldrig skällt förut när nån kommer så där.. han brukar springa å titta å sen komma tebax till mig, brukar inte säga ett knyst... men ack va fel hon hade :o) Hon kanske inte visste att Ludde har varit på skall-när-de-kommer-nån-kurs två nätter hos bästa vännen Lhine :o)

Tack för att du passat honom i helgen  baj the wej  kanoners Linda å lycka till på utställning Lhine!

nu ska jag dricka en kaffe snacka skit med besöket å ta de lugnt :o)
nu är de bara en natt kvar å sen.... semester!!!! wiiee :o)

see ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj.. trodde det var en hel hjord med hundar. små skällande, hmm, dvärgisar. Lät då inte som ludde. Inte en iallafall. För en kort sekund trodde jag det var 2 st hundar. sedan trodde jag bara det var Lhine. Men när man kommer in så är det ludde i trappen som skäller :) Så fel man kan ha det :)

2008-08-24 @ 17:27:32
Postat av: Lollo

De va ja som skrev, om du inte lista ut det ;)

2008-08-24 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0