godmorgon

allehop :o) kl är 07.48.... å jag är vaken utan att ha jobbat natt... känns konstigt... men när liten Kimian är här gör de inget :o) han är så sööt. Han vaknade å kvittrade som en liten fågelunge kl 06.07 då va de bara till å hoppa ner för trappen.. välling å blöjbyte.. låg i sängen å myste en stund tills Linda klev upp å de vart kaos i hundskaran när alla ska ut samtidigt...

igår efter att jag å Louise å Kimi kommit hem efter stadsfärden så ringde vi å försökte hitta Linda utan resultat... men helt plötsligt dök hon upp här utanför staketet med Lhine å väska å telefon utan batteri i högsta hugg :o)

Spelade lite shang hai å drack.... vatten!? vart lite konstigt... är ju van å dricka lite vin eller nå då ju... men men nu är de färdig drucket med massa alkohol å färdig ätet!
Linda sov kvar å lämnade kvar lhine nu på morgonen när hon for på jobbet.. eller ja... va på väg... hej då å satte sig i bilen.... ingen ström.... jaha.. på me tofflerna å ut å starta min bil... köra till hennes å ge starthjälp. Vilken tur att jag köpte startkablar åt henne i julklapp eftersom hennes bil har en tendens att jäklas å ladda ur sig :o)
så här är de fullt hus jag louise kimi ludde rocky å lhine...

Inatt är de jobb igen... 3 nätter... sen har jag semester igen :o) fast" bara" 2v denna gång.. ska bli såå skönt!

åver änd aot

see ya


Kommentarer
Postat av: Lollo

Lika många bokstäver i ditt engelska betyg som i mitt? jag är oxå sådär duktig på engelskaspråket jag :) Tur att vi sitter ihop med england. Att vi är grannländer så vi har lärt oss det bra och korrekt.. ( Hmm, hur var det med geografin ;)

2008-08-22 @ 10:52:31
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: fabienne

geografin är tydligen även den sejm sejm bat diffrent :o)

2008-08-22 @ 11:10:46
Postat av: Moster

Tack för besoket igår?

Trevligt att jobba eller???

Ännu trevligare med semester!

Ha en bra helg!

Kram//Ann

2008-08-22 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0