igår...

hade jag å Kimi lite kvalitets tid :o) gosa å myste å han sprang runt i stolen, sen vart de välling å pyjamas. När ja precis hade nattat honom kom Lollo å mammsen tebax, dom hade varit på silvan by night eller va de hette...en annan stanna hemma.. har ändå inget att handla för...
Sen vart de ett glas vin vänner å prata skit med lollo å mammsen, lugnt skönt å mysigt. Somnade som en stock... vaknade på samma sätt som ja somnade... ont i ryggen! som fan..... måste lära mig att vända mig under nätterna... sen på de så vaknade Kimi när ja sov som tyngst å väckte mig... vilket resulterade i att jag vet att jag har en hjärna.... huga....

Nu har ja nästan nyss kommit hem från birsta... mycket fattigare än va de va tänkt.... men köpte 2 mattor å handdukar massa mat att stoppa i frysen å hårfärg å ja vi (mamma lollo jag) lyckades fylla hela bakluckan min med inhandlade saker... men nu finns nog allt jag behöver för en månad framöver hoppas ja...

Har gjort i ordning hallen nu. Hallmöbeln är betsad (tack för hjälpen lollo) å allt är ställt på plats. eller de får stå där de står just nu så får ja känna efter om de ska ändras nåt...

nä.. nu ska ja vila en stund sen bär de iväg med linda en sväng

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Törs inte tänka på vad det kostade.. :S Men duschbaljan ska ja o hämta från bilen nu o se hur den ser ut :)

2008-08-27 @ 18:22:54
URL: http://mammalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0