jaha.... då har man gjort de igen....

färgat håret.... tog en mellanblond färg med lite rött... jättefin kändes bra... men ack va jag bedrog mig.. har nu sköljt ur.. å va i helvete!!!! de är ju så gott som svart!!! inte de minsta glans ens....!!! jag som inte ville vara mörkhårig igen!!!

men jag har iallafall köpt fina linnen å en fin tröja...... pärlor å shit så ja åtminstone kan göra ett halsband som ja kan ha på lördag... på lördag blir de party! aveny. dricka sprit å dansa satan!!

jaja nu ska ja sörja lite...

Louises hår vart kanon snyggt! Lindas vet vi inte än... hennes färg räckte tydligen inte till hela håret.. men en av oss är ju glad iallafall....

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra färg, men det som håret sitter fast i är de inge vidare med :(

2008-08-28 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0