Lojj...

Min lilla prupp... har varit till veterinären idag.. började med en liten skorpa för typ en vecka sen.. nu va de hela halsen å han klia som fan... våt eksem har de blivit.. Han bara skrek när veterinären försökte peta.. såå en spruta lugnande vart de.. kräks å bajs vart de i massor... (tur mamma min va me, TACK!) han är fortfarande lojj som fan.. man blir ju lite nervös, har ju hört så mycke om sånt som kan hända med nersövda djur....
men han är så söt... sitter bara å tittar... lite klumpig å inte van med struten runt huvet å springer in i allt... (mina ben) får lyfta vatten skålen å mata han.... å så här lugn har han nog aldrig varit tror ja... inatt får han sova med matte i sängen!!

sitter här å dricker vin å försöker lugna mina egna nerver.. han är ju lillhjärta mitt!

Nu är snart linda å lhine här, (tack mamma... igen.. )  vill ha sällskap.. man blir ju nervös när lillhjärta inte är som vanligt.....

see ya

Kommentarer
Postat av: sofie

Men stackars lilla ludde då..Han kommer märka att det blir bättre nar han har sin strut på huvudet..=o) hihi

2008-08-13 @ 13:33:56
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0