pappa utan barn...

är boken jag läst idag... typ de enda jag gjort åxå... har väl även löst lite sudoku, tittat på tv å ätit mat..
men verkligen en bra bok! att vi lever år 2008 å att sverige fortfarande lever som i stenåldern va de gäller pappors rätt att umgås med sina barn... helt otroligt..
Alla är så jäkla femenist javisst å kvinnors rätt... men männen då? ska inte dom ha lika rätt som kvinnan??
man blir så förbannad på hur de kan gå till i vissa fall....

jaja... man får väl hoppas att samhället vaknar till liv å börjar göra något åt denna orättvisa.

nu blir de nog en till öl sitta här å dumglo lite till på nätet, vem vet kanske man hittar nåt spännande? en ny karl eller nåt att köpa haha

see ya!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag min lilla kimian här uppe hos mig=o)

Så underbar unge där..Hihi!!

Ha det bra..Kram

2008-08-04 @ 07:30:09
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0