saknad....


Sen jag ätit lite middag idag la jag mig på soffan å vilade.. vaknade av att de vart kallt.. som en vind lixom.. å kände doften av pappa som han doftade ibland när han kom hem efter att han varit ute ett tag, kall frisk luft blandat med tobak... gud va jag saknar honom.... de gör så ont ibland.... som att man inte får luft....
De är över 2 år sen han gick bort... Har aldrig riktigt våga släppa på trycket.. vet inte hur jag kommer klara de... istället visar de sig att jag har blivit mer känslig än förut å gråter åt de mest patetiska saker... har även som förut mina deprissioner som brukar komma ibland.. men är ganska fort övergående.. ibland en dag.. ibland tar de lite längre innan energin å glädjen återkommer bara att deppigheten å tyngden nu är lite mörkare å lite dystrare...

men ska väl inte bara skriva depp saker idag.... storfrämmande har jag haft idag :o) moster å mina kusinbarn har varit här å ätit smörgåstårta å glass, cyklat tittat på tv å fått lite rassel å pling (som mamma kallar de) "silver" smycken å sånt ja inte använder. Hoppas dom tyckte om dom :o)
fick även en skön kommentar av Hanna... varför röker du?? de luktar ju illa.... å du vet väl att man kan få cancer... haha :o)tack gumman de ska jag lägga på minnet å som jag sa... jag ska sluta.. bara jag hittar orken nånstans å energin..

see ya

Kommentarer
Postat av: Nico

Barnen hade jättekul idag....Tack för det!!!

Hoppas att du sörjer ibland åxå!!! Jag kan inte föreställa mig hur det känns att förlora sin far, men jag ryser ändå.....Tycker du är toppen iaf!!

Barnen tyckte om smyckena...

KRAMISAR....

2008-08-05 @ 22:01:15
Postat av: fabienne

roligt att höra att dom hade kul hos gammelkusin å tyckte om smyckena :o) jo visst gör jag de.. i små doser.. törs inte släppa allt... för vet inte hur jag kommer reagera på den sortens tomhet å smärta..

Du är kanoners du med kusin! Ni får komma ut å hälsa på å grilla å ha kul allihop nåndag när vädret tillåter :o)

kramar

2008-08-05 @ 22:22:24
Postat av: Lollo

Tyvärr får vi alla smällar. Det är tungt att klara av. Tungt att bära sorgen.. Att släppa på trycket, är något som de flesta behöver. Annars exploderar det tillslut. Ni e alla starka som klarat detta. Och som sagt, vet att ni alla bär en sån sorg som jag inte ens önskar min värsta fiende.. kram

2008-08-06 @ 20:10:56
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: mamsen

nu fick du mej o gråta oxå. saknaden är fruktansvärd. men som du säger, man måste släppa efter i små doser annars blir man väl ännu tokigare än vad man är

2008-08-06 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0