semester!!

såå skönt :o)

Ikväll blir de nog ett glas vin å tv softa å känna lugnet
å imorgon ska ja till läkaren..... få mig ett recept på sluta röka tabletter... vet inte va dom heter..... hoppas bara att dom inte är allt för dyr... behöver alla pengar ja kan spara....

Å Ludde pruppen är hemma igen efter en lång helg med övernattningar hos både lhine linda å mormor :o)
tydligen ätit massa korv å bullar... inte alla som har de så bra inte... själv tuggar ja på en gurka med kött å grill krydda när ja ska lyxa till de.... haha men får väl hoppas att de ger resultat istället...

see ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att ge resultat.. Min vikt gick ju inte ner så mycket. Men jag kommer i mina Kalajokkijeans o det blir inte jättemegafettbullar på sidorna :) O jag höll bara på i 4 dagar.. :)

2008-08-25 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0