städa.. duscha... fest :o)

Idag som jag tänkte att nu jäklar får lollo kliva upp istället... tro då på tusan att han gjort ifrån sig ordentligt när han vakna... (de är när han inte gjort ifrån sig de bara är å stiga upp me han) vilket han aldrig gjort hemma hos mig... förrän nu... så ner hämta blöja göra välling å upp igen.. efter ett par försök så somnade lillkillen om å sov till strax efter 9... då gick ja ner sa godmorgon lollo å godatt... va så trött så ja orka knappt ha upp ögonen.. sov en 30 min till.. gick ner å kände doften av ajax :o) köket va städat :o) (tack lollo!)
Så då vart de bara till å börja städa toaletter å plocka undan alla mina saker som legat runt halva huset...............
men nu är de klart dammsugat å fixat överallt. Bara torka golv kvar.. ska jaga ut tre små monster nu sen blir de fram med moppen..

sen då... vad ska man äta idag???? förslag??

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0