8 arbetsnätter kvar....

Sen... SEMESTER!! såå skönt :o) å som svar till moster, ja man kan bli utbeordrad på semestern. men då får man utöver 200% även betalt för avbruten semester.. så de kan de ju vara värt om man är hemma :)

satt på jobbet imorse å räknade minuter tills man kunde gå hem... å som vanligt... sista timmen, när man är trött å slut å inte vill annat än hem... då börjar de larmas.. överallt! de är väldigt sällan man får sitta sista halvtimmen innan dagpersonal kommer... läsa dagens tidning, dricka en kopp kaffe å känna lugnet.... nä då ska de pipas... HELA tiden...

´Nu är de bara 8 dagar.. imorgon 7 :o) å ledigt i 2 dagar... sen jobbar jag hela gatufest helgen.. känns lite riiisiigt.. men men får tänka på alla pengar jag sparar. Skulle nog inte haft råd ändå.. brukar ju gå en hel del pengar där inne.. ölen å cidern är ju såå billig... hmmm...
men nästa år kanske jag är ledig å de är mer artister jag vill se å har mer pengar i fickan.. för nästa år har jag ju inte nyss köpt hus å handlat dit.. så nästa år kanske de finns mer ekonomi för en gatufest.. hoppet är de sista som lämnar människan...
Men får se.. kanske man åker in på onsdag kanske.. då är de ju gratis.. men just nu...? nä.. känner mig inte ens sugen på att gå dit å trängas...

nä.. nu ska jag gå å se om de finns nå ätbart i kylskåpet..

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

ätbart i kylskåpet... vad är det? Hyllorna??

2008-07-01 @ 18:49:17
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Moster

Vi kanske ses på gatufesten idag???

2008-07-02 @ 12:14:53
Postat av: Moster

Synd att du inte var på gatufesten, det var riktigt roligt. Du hade kunnat se mig bugga!!! I morgon får jag stå för det!!! Har skit ont i fötterna och ännu ondare i kroppen,,, men vad gör man inte för att ha roligt!!!!

Natti, natti skall försöka ta mig till sängen!!!

2008-07-03 @ 00:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0