bada i poolen...

Igår firade jag semestern :o)

Va in till birsta å handla lite kött å pot.sallad å grejjer... bolaget självklart lite öl vin å cider..
Trodde jag skulle få sitta här ensam å fira, men vid 5 dök linda å lhine upp å sen kom mammsen åxå.
Linda va lite trött å va på väg att gå å lägga sig tidigt... typ 10 eller nå... men hon sa att om ja tog ett dopp i poolen så skulle hon sitta uppe längre å parta vidare... hon vart nog lite förvånad när ja klev upp, tog av mig byxorna å de å klev ner i poolen haha men de va inte nå många varmgrader i den inte....  sen plaskade även hon i. och hör å häpna.. fick till och med i mammsen i poolen :o) sen vart de en varm dusch! grillade lite å dök väl i säng vid 1 kanske... ha inte sån koll på klockan jag inte... hmm...

Idag har jag städat hela huset.. eller nästan.. har golvet nere som ska torkas av än.. men sen så :o)
Har nyss kollat vädret för imorgon, ska tydligen komma en lite skvätt vatten på eftermiddagen en sväng... typ 0.4mm sen ska solen skina. Så grillfest blir de imorgon :o) Om inte annat hade ja tänkt å ha en reservplan. Lasagne :o)

Så släkten.... vill ni komma är ni välkommen!

nu? hmm torka golv å sen blir de nog en promenad till broder å co å ta en öl kanske... låter för jäkla fint de :)


see ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

men den släkt som inte finns i närheten då?? Vad ska jag ta mig till?? =(

Jo, jag vet, ska åka ner till mammas stuga och basta och dricka en öl och lyssna till älvens brus=) Ha det bra där borta och njut av semestern! =)

Kramen

2008-07-17 @ 20:04:56
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: fabienne

2008-07-17 @ 20:11:52
Postat av: fabienne

Ni får ta å flytta ner :o) finns många fina hus till salu här :o)

2008-07-17 @ 20:13:15
Postat av: Lollo

håller med fabienne, bara att flytta hit :D

O du är välkommen hit fabienne

2008-07-17 @ 21:17:36
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Eller så kan hela tjocka släkten flytta hit upp till oss?? Vad tror ni om det då?? =P

2008-07-18 @ 12:20:36
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0