blind date??

nej tack... ska jag träffa nån vill jag veta vem de är å känna att jag vill träffa personen i fråga... annars blir de bara pinsamt... är ju faktiskt blyg jag..

En kompis har fixat en "date" åt mig på söndag... vill inte... har även nu fått höra på omvägar att de inte är nån toppen kille precis... måste ta å ringa å styra upp de här.... känner att jag vill verkligen inte!

Nedräkningen fortsätter.. nu är de 6 nätter kvar till semester wiiieee! :o) har varit ganska lugna nätter nu, natten som va gick sååå långsamt så de kändes som att de va 3 i en... tror fan satt på visaren..
Sovit dåligt åxå nu på morgonen när ja kom hem, måste nog lägga mig å vila en stund till sen så ja orkar med nästa natt åxå...
Å ikväll är de scrubs maraton på 6an :o) från 18.00 till 23.30 så ja hinner kanske se en 4 avsnitt innan de är dax att gasa till jobbet... resten kan man ju fet glömma.... hinner knappt slå ner arsle från de man kommer fram till tolv...
men men får väl ta å köpa hela boxen när pengar finns... typ aldrig vill säga...

Hoppas alla har kul på gatufesten å tar en öl åt mig åxå :o)

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skulle aldrig gå på blind date.. ryser Men vem vet. Kanske drömprinsen? ;)

2008-07-05 @ 15:24:46
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Moster

Är det inte någon toppen kille skall Du avstyra det hela!!! Det är min åsikt. Annars låter det lite spännande med blind date??? Är man i sina bästa "raggar" år som Du, så varför inte??? Vad har man att förlora???

Lycka till!!!

Kram

2008-07-05 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0