helgen

har varit helt perfekt :o)
va å hämta ut kåvepenin i fredags... har haft värk.. men inte så där ont. men har även knaprat värktabletter... klara mig nog till min ordinarie tandläkare semestrat klart... hoppas ja...

har solat badat i poolen å druckit gott hela helgen. snacka om semester, såå skönt!
louise å jens å kimi med kiruaner har varit här å jag har träningsvärk i magen... har skrattat så gott. :o) jag menar börjar folk å prata om termometrar i poolen som försvinner å Tomas som menar att de är hans tur att ha string å stackars Kickis tur att måsta ha dom där med hålet... hon ville ju verkligen inte! *asg*
man skulle ha filmat...
Kimi har badat även han, å va roligt han tyckte de va å sitta å slå i vattnet. såå kul att se. Å imorgon kommer han, 16.00 har ja blivit lovad. Då blir de riktigt premiär för lillkillen att sova hos favorit faster :o) Myyysigt!
dom andra ska på bio medans ja å kimi goar å har de bra :o)

nä... nu ska ja ta å stoppa nåt i magen. sen är de natten även i söråker.

natti!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi komma vi komma från ebeneservääägen. Med Kimi Med Kimi vi komma hand i hand. Men Kicki och Thomas vi lämna i vårt hus. De ville inte resa från sitt lilla hjulehuuus.. ;)

2008-07-27 @ 10:43:18
URL: http://mammalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0