måndag... en cider kanske :o)

lägdan är klippt å ser åter igen ut som en gräsmatta :o) i fortsättningen ska jag försöka få den att hållas som en gräsmatta åxå :o)  Lycka till....

Idag va jag ner å startade en tvättmaskin.. å där nere hittade jag 2 hinkar wiiee nu kan jag börja måla huset :o)
så imorgon om vädret är bra ska jag börja måla garaget. Känns bra att äntligen få fingrarna ur... har ju bara 2 veckor kvar av semestern.. å de går fort de...

jaja... nu ska jag ut å känna på vädret lite :o) ta mig en cider å känna lugnet. kanske linda å lhine dyker upp åxå :o)

see ya


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är vi här!! Och din gräsmatta ser kanon ut!

2008-07-21 @ 22:12:43
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0