måndag...

å nedräkningen börjar på allvar... 20 arbetstimmar kvar till semester!

Har såå sjukt ont i ryggen idag... borde nog va hemma inatt, men vägrar ju sjukskriva mig 2 nätter före semester... blir till å bita ihop å hoppas att alla tanter å gubbar håller sig på benen...

skulle ju klippa gräsmattan idag åxå.. men törs nog fan inte ens dra i snöret.. är de inte bättre till på onsdag får nog bror å svägerska komma med åkgräsklipparen, vill inte ha en lägda igen.

nää.. nu ska ja ta å titta om jag hittar nåt att äta, sen måste jag nog lägga mig å räta ut ryggen en stund å hoppas att den blir bättre.

på fredag om vädret tillåter blir de nog grillning igen å en liten fest tror ja, lite snacka skit å umgås :o)
har du kvar ölen kusin? 
ska diskutera lite med övriga åxå

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis på semesterdagen! :D

2008-07-16 @ 08:11:56
URL: http://mammalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0