ont ont....

mammsen jens louise kimi å rocky stannade kvar en natt till. såg på film å bara softa åt lasagne å mumsade, sen på kvällen fick ja nå jävulsk tandvärk... har typ inte sovit alls inatt... så länge ja hade en isbit i munnen gick de bra, men när den tinat bort så tar de ungefär 5 min sen är den tillbaka.... tror ja börjar gråta snart.... är såå trött...

ringde 112 å där fick jag veta att jourtandläkaren har öppet i timrå mellan 13 och 14 så bara å vänta... hungrig som ett djur å äta kan ja inte.. men har väl fått i mig 3 ispåsar snart... :o/ 2 timmar kvar...
sitter nu här alldeles själv å tycker synd om  mig...

hoppas tiden kan gå fort...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas det är bättre nu :D

2008-07-20 @ 19:15:59
URL: http://mammalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0