röd som en räka...

Vart aldrig nån gatufest igår.. men hoppas moster att du bugga åt mig åxå å hitta nån stilig karl åt mig hehe :)
Jag Linda å Louise satt å spela kort å drack cider å hade de bra.. ingen trängsel inga fyllskallar förutom ja å linda då hahaha

Idag... har bara legat i solen, badat i poolen å bara haft de såå skönt. Men straffet av de får ja ta nu... röd som en räka... men de lägger väl sig hoppas ja....
Dricker cider nu å har de bra. Ska ut å starta grillen så man får nå mat i magen.

Livet är bra underbart :o)

Kram


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tror att nästan alla stiliga karlar är upptagna, fast vem vet, det kanske kommer någon ridande på den vita hästen så småningom.

Natti, natti!

2008-07-04 @ 01:06:12
Postat av: Lollo

Kommer nog en stilig, normalsinnad och rik man ridandes på hästen som moster pratar om. Men. När kokar mjölk? Jo, när man vänder ryggen till..

2008-07-04 @ 09:29:26
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Linda

eh..det finns inga normala kvar..finns bara tok kvar! Men det är kanske de som passa bäst? Vad vet jag? Kramen

2008-07-05 @ 02:21:27
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0