sååå skönt!

När man haft sån fruktansvärd värk i munnen så man inte ens vet vart de gör ont längre.. då gör de ont...
Isen tog slut i väntrummet.. i en timme satt jag bara å kände hur värken vart värre å värre... till slut satt jag å grät.. hela höger sida.. käken å ner över halsen...
var där kl1, kl2 fick ja komma in.. dom som läst min blogg vet att ja va å laga ett hål här för ett tag sen.. troligtvis har nåt lega kvar, inflammation i tanden.. nog för att jag alltid tar bedövning.. men de har nog aldrig känts så befriande!
notan gick på 980kr.. å ska in till min tandläkare när han kommer tillbaka å fixa ordentligt... så notan blir högre innan de är klart.
men de är de värt. skulle ha kunna betala 4000 idag bara värken försvann.. så nu har jag äntligen kunna dricka nåt annat än de där jäkla vattnet å ätit nåt annat än den där jäkla isen! nog för att jag tycker om vatten men nån jäkla måtta får de va!
nu ska jag nog snart ta å krypa i säng.. ta igen natten som va.. inte sova i 5 min intervaller å vakna å bara vilja gråta, utan sova lugnt å skönt i min säng utan att ha ont.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Moster

Hur är det med tanden?

Slapp Du värken helt efter tandläkaren???

//Moster

2008-07-21 @ 10:15:54
Postat av: fabienne

jajjemen :o) nu är värken helt borta :o) såå skönt. bara å hålla en tumme på att den inte kommer tebax innan min tandläkare kommer tebax från semestern...

2008-07-21 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0