satan satan satan!!!!!!!!

vaknade för ungefär en timme sen.... kände att de börja göra ont i tanden igen... kutade ner, kastade i mig 2 alvedon å en å en halv ibumetin... plocka fram dom 3 sista isbitarna.. la in nya... å de gör ännu ondare nu! kunde inte tandjäveln väntat 4 timmar till så folktandvården här i söråker hunnit öppna... nä! så nu sitter ja här med samma värk igen! ! ! !

vill bara gråta! brukar aldrig ha problem med mina tänder... men när ja väl måste laga nåt så då kommer värken.. inte första gången detta händer! dom får fan dra ut denna jävel så jag vet att de aldrig mer kommer tebax. sen ska jag fan aldrig gå till tandläkaren igen förrän ja får problem....!!!!

kan man dra ut tänder själv? såg ju på röntgen att de va ganska raka rötter... ska väl inte va sånt problem...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hur gick de hos tandläkaren??

2008-07-22 @ 14:55:55
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Moster

Usch va jobbigt! Fick Du penicillin? Har värken släppt?

Du behövde väl inte betala något denhär gången?

2008-07-22 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0