ännu en dag...

är till ända... vaknade efter nästan 9 timmars sömn i sträck!!! kommer nog inte ihåg när de hände sist.. hade laddat som fan för att fortsätta klippa min "lägda" fär att titta ut genom fönstret å se att de regnade... *suck* ännu mer näring till min redan så vildvuxna gräsmatta...

Men imorgon ska tydligen solen skina... hoppas på de. då blir de klippa av å fortsätta fylla på poolen :)
kanske man hinner börja måla lite åxå :) känns så kul att kunna hålla på med sitt eget =o)

Va till tandläkaren idag.... RÅN RÅN!!! skrek plånboken denna gång... som tur va... så va mamma med å kunde hjälpa mig att slita å dra... varenda dörr, list... tapet... dörrkarm.. den sög sig fast som en igel! vad ska man göra med snåla plånböcker??? hjälp någon?? 900kr ca å 30min senare... ja då va de klart... snacka om timmpenning.... själv sliter man som ett djur nästan en hel natt på jobbet (haha hörde själv hur de lät.....) men sååå ugly är ja inte... jag jobbar som uska.... *asg* men har hört att lyxhustru inte heller är helt fel... nån som vet en frivillig?? :)

nä... nu blir de till å krypa i säng å lösa lite sudoku innan john blund knackar på.... han brukar dyka upp...

ses imorgon mamma å louise... (plånboken gråter igen) för en tur till birsta :)

natti

Kommentarer
Postat av: Lollo

blidde inte ses imorron. e fortfarande så trött. Harry ha ringt o väckt. Men så trött så jag svarade inte. Telefon låg på golvet så jag såg inte vem som ringde. 2ggr.. men som sagt. trött. var bara glad när kimi somnade om så ja fick sova mer :)

2008-06-24 @ 10:28:57
URL: http://mammalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0