deltids alkis???

är ju trots allt lång ledig å de är sommar :) ni ska bara veta hur semestern kan vara... hehe

Idag har jag legat i solen å gonat... bor ju trots allt på guldkusten :) tänkte måla garaget å trimma lite gräs.. men klokt folk har en gång sagt att de är tanken som räknas haha så tanken räcker långt..
istället vart de massa sol å sen passa Kimi nån timme så louise fick röjja lite hemma till J kommer hem imorgon :)
Sen kom linda å lhine så vart de grillning... jag ludde linda lhine louise kimi å rocky.. riktigt gott :)

Spelade lite shang hai... å jag förlorade igen... dom säger att har man otur i spel har man tur i kärlek... jag har tur i pakeringsplatser å hamnar alltid mitt utanför bolaget en löningsfredag haha

nu sitter jag å linda å dricker vin laddar hem lite film å har de så där ledigt som man kan ha :)

Nu... Film :o)  kvällen även dokumenterad genom film och kort... har kommit fram till att jag är en proffs fotograf... visar kanske några bilder imorgon.. och vid intresse kan bilderna även säljas för högst bjudande *asg* filmen sparas tyvärr för privat bruk... *asg*

natti

Kommentarer
Postat av: Lollo

J kommer inte. Ska stöka till allt igen i ren protest! :(

2008-06-28 @ 10:25:42
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Moster

Ibland är det bra att man druckit några cider eller något liknande...

Har Du semester snart??? Kan "dom" beorda dig att jobba även på semestern???

Ha dé!!!

2008-06-29 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0