Huga..... lång helg...

Äntligen är helgen slut.... Jobbat som en dåre.. fan va mycke de är å göra.... dom man pratat med skulle aldrig vilja börja jobba hos oss... vet inte varför... hmm.... sitter i snitt 30 min som längst på en hel helg....

i söndags när solen sken å himlen va blå skulle jag å Linda ut å bada med hundarna å ha de mysigt ligga i solen... kom nästan ända fram.. då körde Linda över en sten.. sen va de kört.. de va de bränslefiltret... ställde mig å skratta... fattar inte hur allt kan hända oss när vi väl kommer oss för! för ett tag sen när vi skulle hanlda lite å ha en myskväll så fick vi punka. jaja... gick ner å satte oss på stranden å myste lite å vänta på min käre bror så vi fick lite draghjälp hem.
Bogserade hem bilen.. va väl hemma mig kl 19.30. Linda skulle värma korv å få lite mat i magen.. då börja micron låta konstigt.. konstaterade att: Linda rör inget... i´du har pajjat tillräckligt idag haha :) sen vart de vila 15 min å skjutsa hem linda å sen åkte ja till jobbet. Va så trött på vägen hem imorse så ja trodde ja skulle kräkas... 

Men idag har varit en riktigt bra dag. sov väl till 14.00 sen kom leila på kaffe. när hon for vart de en promenad till mamma för att hämta min lilla Ludde  :) Trodde nog att jag skulle bli som en liten kräfta, men inte :) fick lite färg men bränt mig har ja inte :o) Gick till louise å jens sen, for å handla, hem till mig å hämta öl.. och för att visa vilka livsnjutare vi söråkersbor är... idag har vi grillat massa gott å druckit öl :) å nu är de cider :o) 

Tack för mig. I´ll be back som min polare arnold säger *asg*   

Kommer bilder från vår dag i söndags senare å uppdateringar om ja glömt nåt... haha

Kommentarer
Postat av: Lollo

Händelserik helg.. :) Vi saknar RockyPocky. Känns tomt.. :(

2008-06-03 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0