jaha...

Då vart man ensam igen.. Igår va huset fullt med folk.. eller fullt å fullt..
Mamma kom inramlandes först, sen dök Lisa upp. Åkte in till Birsta å fixade dygnet-runt linser :) kommer till veckan *lycklig* Sen gasade vi iväg till Bydalen, kollade på och köpte ett köksbord så nu kan man sitta vid bordet å äta mat :) Såå skönt :) In på bolaget köpte lite gotti.. cider å öl Linda hade redan varit å inhandlat vin å spriten står redan i skåpet om man skulle va sugen på nå riktigt hehe
Kommer hem så sitter Louise så snällt å tittar på tv med Ludde å Kimi. Tack Louise för att du kunde komma tidigare å ta hand om min lilla prupp =o)
sen dyker även Linda upp :)
Värmer på lasagne skär upp lite sallad å fixar lite vitlöks creme fraiche.. SÅÅ GOTT!

Dricker öl å cider å vin. Spelar shang hai (kortspel) snackar skit å har de riktigt trevligt :o) tyckte jag iallafall...

Mamma va trött å slut å kanske druckit ett glas för mycke å kraschade i säng vid 23.00 ungefär..

Kl 3 ungefär kommer Louise på att... -nä nu ska vi (Louise Kimi å Rocky) gå hem. tog på sig promenad pjöksen å vandrade hemmåt i natten..

Vi tre överlevare satt modigt kvar å spelade en omgång till.. eller va de 2??

vid 4 kom vi på att de kanske va bättre å natta...

Imorse satt vi (jag linda lisa å mammsen) tillsammans å hör å häpna... åt frukost...! Jag hade massa frukost hemma... te å ägg å smörgåsar vitlöks salami å skinka å ost å gurka tomater... huga.. va nästan så jag vart impad av mig själv.

Sen spelade jag lisa linda lite mer kort. Mamma pep hem vi 14 Lisa vid 16 å jag å linda va å handla hem mat.. åt titta på tv å nu har även hon dragit sin kos.. så här sitter nu jag å ludde alldeles ensamma... men vi överlever nog de åxå =o)

see ya

Kommentarer
Postat av: Nico

Ni kan verkligen leva livet där ute....

Jag blir lite avis...Hoppas du har det bra?

Höres

2008-06-26 @ 22:13:23
Postat av: Lollo

Tack för igår. Jodu. Hem vid tre. Det var ju ljusa dagen då så det gick ju bra!



VAA!?? Läste jag rätt?? Har DU, du av alla människor, frukost hemma. Har fu börjat måla redan? Ramlat av stegen eller så? Inhalerat för mycket gräsklipparolja? Hmm.. Har du feber kanske? ta en alvedon så ska du se att det gått över till imorron.. (Då har jag nämligen vart o hämtat det under natten) Muohahahahaha..

2008-06-26 @ 22:57:37
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: fabienne

Jodu i söråker lever man livet :o) välkommen ut på grillning nåt :)

2008-06-27 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0