jobbat...

i 2 dagar å missat allt som hänt.. sitter nu här å uppdaterar mig lite..

Har slitit som f*n på nätterna... pensionärer är inte å leka med ska ni veta... rena rama vild djur på nätterna. för att ofta senare under förmiddagen bytas ut till söta små saker med löständer å krulligt hår som ler så fint å karlar som drar ett skämt å tittar på tv.. å är charmiga mot sina anhöriga å andras besökare.. varför missar alltid John Blund våran arbetsplats? dom enda som verkar få nån effekt av han är vi som jobbar... för man är så trött när man går av så man nästan somnar i bilen på väg hem..

va till tandläkaren igår.. alltid lika kul å billigt.. hörde hur plånboken skrek när ja sa tandläkaren.. sedan bet den sig fast i bildörren så ja fick med våld dra in denne till tandläkarstationen... väl där så va de lugnt.. har så bra tandhygienist å tandläkare så :) men hade dessvärre ett litet hål som ska in å fixas den 23... plånboken gråter högt här bakom mig fortfarande... men ska även få lite fakta å så om tandställning *lycklig* ska tydligen finnas nån som ja kanske kan ha som inte är en räls.. så jag slipper kanske se ut som 17 igen.. haha (plånboken gråter ännu högre)
Så 700 kr fattigare är jag (plånboken tjuter av bara minnet) men nöjd ändå =o) för ja kanske ska få tandställning.. äntligen! adjö mina sneda tänder *lycklig*

Nä nu ska ja ta å leta upp sängen.. kommer inte ihåg vart jag såg den senast.. imorgon bär de av å skjutsa farbror kl 10 å sen är de stundenter å grejjer.

Sköt om er alla å hoppas alla studenter får fint väder *håller en tumme*

Natti

Kommentarer
Postat av: lollo

plånboken o tandläkare kommer inte överens..

2008-06-12 @ 10:53:44
Postat av: Moster

Synd med John Blund!!! Din arbetsplats är inte det ända stället han missar... Hemma hos oss "lyser" han med sin frånvara titt som tätt...

Visste inte att det fanns tandställningar som man inte "såg", jaja utvecklingen går framåt.

Kramar

//Ann

2008-06-15 @ 12:09:39
Postat av: Moster

Halloooo... dax att vakna!!! Var håller Du hus???

Det har gått alldeles för många dagar mellan uppdateringarna, skärpning, jag måste få någon kvällslektyr!

Natti, natti.

//Ann

2008-06-18 @ 23:25:41
Postat av: Sofie

Nu har det varit dött här johanna, vars har bloggaren försvunnit??

2008-06-19 @ 21:01:53
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Moster

Håller med föregående talare, kom fram så vi får veta vad som försiggår där borta. Lollo håller oss uppdaterade men vi vill "höra" ifrån Dig också.

Kram

//Ann

2008-06-19 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0