Midsommar.....

Laddade som fan!
Skulle parta gå på lång ledigt å bara ha de bra.... Å jag min arma jävel svarade i telefon kl 11...!!!!
I tron att de va Linda... men inte.... -hej de här va från bemmaningen..... så vart man utbeordrad att jobba... hejdå midsommarafton.... hejdå party å hejdå softa å ha de bra.... Satan! Va bara å åka på jobbet när kvällen å solen kom... annars hade man åkt på arbetsvägran.... inte bra...

Så då skulle vi fira midsommar idag istället jag å Linda... ingen orka komma de regnar å är ganska kyligt i luften... Å härliga svenska midsommar.....

men vi har grillat gott å dricker gott. Jag å sulan med bihang... (hundarna) haha

Satt å kolla på tv inatt på jobbet... bad boys genom alla tider eller nåt sånt.. de där programmet som entertainment now har. Såg en skitsnygg amerikansk mörkhyad fotomodell.. skulle lägga namnet på minnet... men då va de de då... minnet... man blir som man umgås... Å va fan hette han då?? trött ja blir.. har sökt på allt på nätet å hittar honom inte... *suckar*

Nä... nu ska ja trava in till sulan sprätta en till cider softa å snacka skit!!

Ha de gott alla å hoppas ni hade en bättre midsommarafton än mig...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Midsommarafton igår alltså.. Hmm?? Då är det midsommardagen idag?? Då har jag haft två sånna då rå :D Sov gott nu där borta. Tack för en trevlig kväll! /L o K

2008-06-22 @ 23:27:31
URL: http://mammalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0