tisdag å seg...

vart lite mycke öl igår... å sent.. promenerade hem med mamma ludde och rocky vi 02.30 inatt... vart de långa promenaden, gick hem med mamma först å sen hem till mig. Stal med oss rocky.. hihi så ludde har haft övernattningskompis :)

idag klev vi upp vid halv elva.. kastade boll å hade mysigt. sen fick ja ett meddelande om att J å L saknade sin hund.. så då kom dom med barnvagn promenerandes.. fick en chock! J promenerar!

Idag va ludde till veterinären på koll. Han va så duktig så *stolt* inge fel på varken hjärta eller lungor, men öronen va lite kleggiga ner mot trumhinnan, men hon sa att de kunde inte jag vetat.. som tur va vart lite orolig att jag misskött mig..
Så då vart de öronrens å nå medicin.. kanske han börjar höra saker nu :)

sen va jag å ludde å hjälpte till å plocka lite i mammas lgh, måste göra klart där nu så de blir nå ordning på torpet!
Va på ica maxi efter de å köpte ett par nya tofflor å Kimi har fått sina första skor ett par fräsiga svart/vita gympadosor :) Å äntligen har jag även hittat 2 nya böcker med Dean Koontz *lycklig* så nu kan jag äntligen läsa lite igen :)

väl hemma ringer Linda... (hon va å hämta sin bil hos J idag som han lagat å äntligen funkar)  :) När hon ringer står hon still.. på parkeringsfickan strax innan birsta... då har bilen pajjat... IGEN! (du ska nog inte ha bil) Hål i bensin tanken... stackarn.. tycker riktigt synd om henne... men nu ska hon köpa en Bobbycar :o) 

Sitter nu här å funderar... en öl, ett glas vin eller sova.... tror de blir vinet... de är godare de :)

Må gott i sommarvärmen

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gå o lägg dig ;P hehe

2008-06-03 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0