torsdag å snart helg :)

Igår... va ute å fixa med dom där attans skitbuskarna på gården.. klippte å hade mig.. tills de vände sig i magen å sprang direkt på toa... jahapp... magsjuka av nå slag då... klockan hade hunnit bli fem på eftermiddagen så de kändes väldigt risigt att ringa på jobbet å sjukanmäla sig.. men men vad ska man göra... där rök en massa pengar igen då...

men idag har jag mått mycke bättre inte kräkts något alls. Varit ute hela dan fixat klart med buskar å varit barnvakt åt Kimi å Rocky. Har brännt mig på armarna.. lite grann bara. Annat är de med Linda.... hon ser ut som en nykokt kräfta å de känns nog som att hon håller på å kokar fortfarande.. alltså fan va röd hon va när hon for. Knappt varit ut i solen alls än å idag lägger hon sig i solen å läser i typ sex och en halv timme...

Lisa kom vid halv sju ungefär med massa gott så nu ikväll har vi grillat majs baconlindade champinjoner å gott kött :) ätit sallad å Lisas hemgjorda supergoda klyftpotatis. Tack för en mysig kväll vännen! Utan myggen hade den varit perfekt.. men nu kliar de över halva kroppen..

men nu är buskarna klar iallafall :) nästa projekt: gräva upp diket som står helt still å där myggen frodas.. nu ska dom bort dom jävlarna! förstår inte va de e för speciellt med mig, alltid mig dom är  på... hela tiden..

Nu är de natti natti. Helt slut i både kropp å själ.. å imorgon förmiddag kommer Kimi å Rocky igen. Måste vila upp mig :)

sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Lollo

vila e bra. Ska jag oxå göra snart. Tungt att vara flyttgumma :o)

2008-06-06 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0