lastbilschaufförer.....

finns de gott om på Finnlink... jag vet... har varit på snabbvisit till Finland och hjälpt brorsan att hämta en bil. Åkte hem själv.. de va jag.... å en massa karlar.. och näe.. inte manliga män.. utan lastbils chaufförer.. med lastbilsmagar.. och ja va tydligen den enda tjejen.... har aldrig någonsin kännt mig såå utittad... maten har aldrig växt så mycke i min mun... någonsin! ett 20tal ögon stirrandes när du äter?? nej tack...

hua... de va långa 20 minuter de...

Igår kom mamma å Linda på besök.. drack vin å hade de gött :) va ner en sväng å hälsa på alla kirunabor hos broder å louise. va riktigt trevligt, synd bara att dom flesta av dom är allergiker.. å de vart tre hundar.. dom fick lite jobbigt med andningen. Promenad hem igen då...
Hemvägen vart lite annorlunda än va den brukar.. man brukar stötta varandra när man är full, men nu va den ena full och hade fruktansvärda smärtor i magen å den andre har ju faktiskt på papper att hon är sjukpensionerad.. så den halte ledde den lytte å jag gick med hundarna å busa :) men.. alltså vad folk pratar i sömnen... hade riktigt kul när ja försökte väcka linda i soffan.. hahaha hon svarade men va nog riktigt slut... *asg* kåta kåta kåta kåta kåta kåtakåta kåta maja.. ropade hon en sväng åt mig när ja puttade å försökte väcka henne.... hahah när hon vaknat å ja frågade om hon visste vart hon skulle gå så fick ja svaret... -Kina... ok sa ja å hälsade trevlig resa... haha linda e go hon

nu är de kväll igen den tredje dagen.. enligt bibeln.. vad hände då?? kände igen tydligt att på den tredje dagen skall..... nånting.... vad?
Leila va här baj de vej *asg* druckit lite öl å snackat skit.. de behövs ibland.. :)

nä nu är de nog natti för denna... ska upp tidigt imorgoj städa å garnera smörgåstårta. Dop imorgon med Kimi å fika hos mig efter.
Önska mig lycka till då :)

Natti

hade gott alla. nu är de natti för denna...

Kommentarer
Postat av: Nico

Tack för igår!!!!
trevligt hus du har....
kramisar Nico

2008-05-25 @ 17:44:12
Postat av: Lollo

Oj. Su skriver ju jättebra. Mycket imponerad. Är du vaken??

2008-05-26 @ 09:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0