Måndag å jobb...

Vart inte så då...
Har haft så fruktansvärt ont i magen idag.. kommer som i stötar å krampar.. så de vart en sjukanmälan å vara hemma istället..

Men hann med lite ändå innan jag fick ont.
Va in på jobbet å hjälpte Lisa att skippa en praktik (hon pluggar till uska) berättade för hennes lärare vilken duktig tjej hon är :)
Louise va med för hon ville in på maxi å handla, där inne hamnade man dubbelvikt i kassan.. åkte raka vägen hem å la mig i soffan å käka ipren..

Sedan kl 18 va ja in å skrev på lite papper så ÄNTLIGEN har ja fått lgh såld!!! :o)

Sen har ja ju fina kompisar som kom hit tyckte synd om mig å spelade shang hai. Tack mina underbara vänner.

men nu måste ja nog ta  å värma rispåsen å lägga mig.. får hoppas att de känns bättre imorgon.

De va kul med dop mina vänner :) nästa gång blir de grillfest... kanske redan nästa helg :o)

Natti

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja du har så fina vänner så! ;D

2008-05-27 @ 00:52:56
Postat av: Moster

Hejs, svejs!
Hoppas Du sluppit det onda i magen och mår bättre!!!
Kram
//Ann

2008-05-27 @ 14:12:51
Postat av: LINDA!!

Öh, tycker att du ska ta och lägga ut lite bilder..mkt roligare då ju :) Jaja nu ska jag natta kudden...eller kudden natta mig..hmm..

2008-05-27 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0