mitt i veckan...

Igår vart de en hel del gjort..

-vaknade vid 8.... har väl aldrig hänt förr... haha låg en stund å lyssna.. då hörde ja Kimi ligga å prata våningen under. VÄNTA! Kimi??? hmm... ja just ja... Han somnade på soffan i måndags kl 20.. så då va de lika för louise å sova kvar..
- Tvättat kläder å hängt upp de ute, de doftar ju såå gott
- Vi tog en promenad med hundar å barnvagn.. vart väl ca 3.3km i solen å värmen.. så nu ser man ut som en räka... :/
- Kom upp till mamma.. drack kaffe... Linda ringde å sa att de va en djurfotograf på arken..
- kastade oss i bilen å for in till arken jag å louise ludde å rocky. Vart riktigt fina bilder :)
- Höll på å missa veterinärtiden.. ludde skulle ha 1års sprutan.. Dumpade Louise å rocky på arken..kastade in ludde i bilen å gasade iväg till timrå..
- tillbaka till birsta, hämta Louise å rocky å in på maxi å handla.. köpte nutrilett.. nu blir de bantning av :)
- tillbaka till söråker å mamma.. hämta Kimi å barnvagn.. promenera hem igen.. medan Louise gasade på ica å hämtade ut mitt löshår och for till sörberge å hämta kebabrullar....... Bantningen börjar idag :)
- Åkte ut till Leila satte i löshåret... tog ca 1 1/2 timme Tack så mycke Leila :)
- hem sov ca 20min sen vart de å sätta sig i nästa bil å dra till jobbet...

Å inte vart de nå sitta still å ta de lugnt där inte.. men de börjar man vänja sig vid.. full rulle hela nätterna när man jobbar.. fattar inte varför mina panchissar inte sover.... *suck*

Men idag har vart en bättre dag...

kort å koncist... va hemma 8. Sov. Mamma kom med ludde vid 13.00... drack kaffe. Louise kom å va så fin i håret (hon har satt i löshåret hon åxå :) )  Då säger vi tack Leila igen haha
nu är klockan snart 4 å har inget att göra.. ska nog bara sätta mig å softa :) eller... nähä.. nu kom louise med förslaget att jag ska följa med henne hem å städa å dricka vin... hmmm vinet lät inte helt fel haha
Fast varför inte bara dricka vin å titta på när louise städar haha mycket bra idé Johanna :)

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, så fina vi är nu! :) Vi tackar Leila som sagt..

2008-05-28 @ 15:55:36
Postat av: Leila

" Ta å klipp dej din långhårter jävl" asg... varsågod hoppas d sitter kvar :)

2008-05-28 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0