städning...?

Brukar inte vara lätt väckt... men vaknade denna morgon av att Kimi låg och pratade en våning under... kl 06.30... *suck*
Gick ner i förhoppning av att klockan skulle vara närmare 9.. men inte då.. den va 06.30! Gick ut å busade med Ludde och Rocky pratade med Louise en stund å sen gick ja å la mig igen. Så nästa gång ja vakna va klockan iallafall närmare 10.

Louise gasade iväg vid 11... skyllde på att hon skulle städa... hmmm (tror hon va less på mig...) hehe
Plockade ihop lite hemma, sen kastade jag å Ludde på oss hurtig minen å tog en promenad till Louise HAHA hon slipper oss inte..
Å läs å häpna.. inte va de städat där inte! sa ju de.. va bara en dålig ursäkt...¨
Klev innanför dörren å börja diska :) då vart de fart på den andra lilla lurken åxå :)
-Louise! du dammsugade väl efter ja gick?!
Skulle bara dit en sväng.. nästan 6 timmar senare kom ja därifrån.. Så nu hade Louise fint å städat när hennes mamma med sambo kom.


Sen tog jag å Ludde på oss hurtig minen igen å gick vidare... vart en kopp kaffe hos mamma åxå :)

Nä nu blir de lite kaffe framför dumburken å fundering på finlandsresa imorgon.

see ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 21:36:26
Postat av: lisa

Ha en bra kväll! :)

2008-05-19 @ 21:39:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0