Tisdag...

Satt å funderade i helgen vad jag skulle göra på min lediga vecka.... trodde jag skulle vara hemma ta de lugnt å ha de bra.. men då vart de till att åka till Finland istället en sväng..
Vad gör man inte för familjen :)

Har städat ur bilen å spolat av den här för ett tag sedan å sen kom Kimi å behövde nån som ville vara med han, då hans mamma å mormor skulle på Birsta å slösa bort lite pengar :)
Sen dök min mamma upp. Tack för det :) Annars hade ja nog inte hunnit få något gjort eftersom Kimi inte sov mer än typ 20 min...
Så nu har han sovit å ätit lite mat.. men de vart nog mer på min fåtölj å hans kläder än i magen haha nädå. de gick bra :) Nu ligger han på golvet med farmor å pruppar å leker en stund

Å en annan lortis ska ta å leta reda på duschen å packa lilla väska med lite skivor å grejer.
om 2 timmar bär de iväg. :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas det går bra. Färgen blev jättebra enligt mig själv iallafall. Ha nu så skoj med min älskling. Som jag sa till honom. Samma efternamn. Så ni kan ju låssas att ni är nygifta och ska på smekmånad ;)

2008-05-20 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0