ännu en dag med bak haha

Vart sen uppstigning idag.... va lite trött...
Gasa ner på lill ica i byn å handla till maten och lite mer som behövdes till baket :o)

Sture och Anneli kom vid 5, så då kockade jag igång mat å slängde in en äppelkaka i ugnen.
Gott vart de å mätt vart man haha å tur va väl de... lixom de som är meningen med mat :o)

Sen kockade jag iordning lite bregottkakor.. eftersom ugnen ändå va igång... Nu börjar frysen bli riktigt full... måste nog skaffa en större haha

Nu har jag suttit ett tag å laddat in bilder som ska på framkallning... typ 175st... ska bli kul när dom kommer :o) se va de vart för nåt... hoppas nåt vart bra iallafall hihi



*mums mums*

see ya

Kommentarer
Postat av: Linda

Fasiken vilken storbagare du har blivit :D

Ringer dig när jag vaknar.

2008-11-10 @ 08:11:51
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0