baka som en gud!

Har jag å linda gjort idag. :o) känns i ryggen  nu kan ja lova.... en massage på de här så..... finns de nån frivillig??

Bakade bullar med kanel, vanilj å en saffransröra. åsså baka vi lusse bullar. Jäklar va saftiga goda bullar de vart... har aldrig fått dom såå goda förr... skulle vilja mula i mig alla.... men de räckte med en bulla å en lusse... :o(
fan va däst man känner sig... för jag vart ju tvungen å smaka på degen åxå hehe

Här är lite bilder. Linda har lekt proffs fotograf hihi


Hundarna vart skickad
ut i hallen

               
vi kan de här med å jäsa en deg iallafall haha




Å sååå goda bullar å lussisar....





see ya

Kommentarer
Postat av: mamsen

har varit o smakat.. håller med. super goda bullar!!!!!Tur att du är bra på det där att baka. Själv avskyr jag bulla bak.

2008-11-30 @ 21:31:46
Postat av: Lollo

Som jag sa till linda.. ser ut som hundarna gjort det mesta arbetet.. De ser helt slut ut :P

2008-11-30 @ 21:39:53
Postat av: Linda

hmm..vi är nog ganska så slarviga i köket.. ser ju hemskt ut.. Men goa bullar grejade vi :)

2008-12-01 @ 02:20:54
Postat av: Syrran

Herregud om man skulle hitta lite energi till nåt sånt där... Säger som William : ser fööör gott ut!

2008-12-01 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0