godmorgon världen

Första natten i nya hemmet har gått hur bra som helst. Känns så jäkla bra.
Vi va ut en sväng jag ludde å nikki innan vi gick å la oss... å jag tog med hennes täcke å allt upp, men de ville inte hon... hon gick upp å vände... sen stog hon nere å bara titta på mig, så upp hämta täcken å kuddar å sova på soffan...

Men hon har sovit hela natten här i vardagsrummet på sitt täcke :o) utom nu på morgonen... då jag kände ett väldigt stort huvud på min axel... å där hade hon gonat till sig i soffan haha fattar inte hur hon fick plats...

Nu har de varit morgonpink å blötläggning av mat... å vem stog på bakbenen å käka ur skålen på bänken.... hmmm... måste ju säga att de är en väääldigt matglad tjej jag har hittat :o)

men nu är de snart matdags för dom fyrbenta :o)
Sen bär de iväg till birsta.... (ovanligt) fast idag blir de djuraffärer.. hitta en bädd å skålar med stativ... sen hittar ja säkert massa annat gottis åxå åt dom häran... haha får bara hoppas att mammsen min kommer ner å passar dom små liven.. kan ju inte börja med att dumpa dom ensam...
Sen ska ja skjutsa hem linda å lhine, hon säger att de är dags att bege sig nu hihi



see ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vilken vovvedu har inskaffat dig..=o)

Ingen liten en inte, men verkar vara gullig..

Ta hand om dig och dina vovvsingar nu.

Kram

2008-11-25 @ 10:08:16
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Lollo

Låter bra att det går fint för er! :) De ser ut å trivas med varann :)

2008-11-25 @ 11:26:19
Postat av: syrran

Grattis till nya vovven! Hoppas det går bra för er :)

2008-11-25 @ 17:23:56
Postat av: Anonym

voj gauheea...något stor..menvacker är hon

2008-11-25 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0