hej hej hallå dagboken *asg*

Tror ja börjar bli lite trött........ haha

Idag har jag börjat äta mat igen <:o)  Gud va bra de kändes att få tugga på nåt! Har gått ner 9kg, känns bra.
men då går man tydligen upp 2kg ganska på engång pga av vätska å sånt.... men på tisdag eller onsdag är de dags för nästa kur.... men i den får ja äta iallafall :o) så de blir väl en uppdatering sen på vilken av kurerna som är bäst haha

Skulle in till birsta på boa å maxi... klev ur duschen å titta på klockan... SATAN!!! halv 3!!! va bara å ringa sture å titta vart han va.... han fick åka på boa åt mig TACK sture!! 

Sen när jag äntligen gjort mig klar å varit ut med hundarna en sväng så åkte ja in å handla.... de vart inte billigt..... hua... fick ringa Louise i kiruna så hon kunde gå ut på mitt konto å skicka över pengar......
Hade ju tomt i kylen, tömde ju den när ja  börja med ck. Så då fick mamma 2 påsar med saker. Åsså har jag städat skåpen å rensa bort kryddor å sånt som datum gått ut på....
Så idag handlades de saker så ja kunde baka (lovade sture lite äppelpaj) så kom ja på att bullar är ju gott... å muffins är ju inte heller helt fel... haha

Tacos till middag å sen börja jag baka..... äppelpaj (smuldeg), chokladmuffins med nutella i och några med lion kulor. vaniljmuffins med nobless apelsinchoklad i å några naturell :o) å sen vart de en laddning bullar.... skulle bli 48st av degen... jag fick ut 13 jumbo bullar haha 
Mitt i stöket dök sture å anneli upp, så jag hade hjälp med bullkoll medan jag städa undan..... tack
Allt vart godkänt av både sture och anneli :o)



nu natti!
Imorgon har jag lovat sture å anneli lite Kyckling gryta med bandpasta *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0