Huga..

Vart inge inlägg igår... tror inte ens ja starta datorn... igår va ingen bra dag... igår va en dag man skulle ha kunna sluppit....
Igår va den dan jag pratar om när jag säger att jag har nog aldrig varit så dålig.. å igår är den dag ja kom underfund med att jag börjar bli gammal... för när ja va yngre.. mådde jag inte så här....

Men dagen för igår va rolig som fan!
Har mekat ihop ett litet kollage :o) *stolt* Jag vet inte ens hur man använder de där jäkla programmet.... haha




Idag kanske jag å Ludde blir grandis ägare åxå!! *hoppas* Sitter just nu å väntar på mejl eller telefonsamtal!!!
Hoppas ni håller en tumme för oss!

see ya!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hade trevlig dagen innan dagen före jag med.. :) Men blev för full.. Huga.. för mycke alkohol.. Drack vi upp all sprit innan krogen?? Ojoj.. jaja, nu kan jag vara nykter förevigt med gott samvete :) Håller tummarna för er o vovven :)

2008-11-24 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0