Jag är inte ensam längre....

Kom på nu... hahaha
satt i natt som va när jag jobbade å bläddrade i hänt extra (de finns snälla pensionärer som lånar ut åt oss "stackars" nattarbetare)

Ni som läst inlägget några dagar med birsta igen...   ni vet va ja lyckades med....
Men satt inatt som va... bläddrade läste... och!!!!

Hör å häpna!! Jag är inte ensam längre!!!!



Jag har nog ganska bra koll på mode ja!!  Haha :o)
Om inte annat så gjorde ja inte bort mig i en tidning iallafall.....

nu ska jag återgå till mitt glöggande :o)


see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Möms me glögg.. :) Å det är tur att du inte är ensam längre.. men skrattlockande var det iaf :P

2008-11-29 @ 09:33:59
Postat av: Syrran

Visste väl att du var hip o inne som vanligt :) Ha en trevlig lilla-jul! Jag funderar på att jag ska börja va snäll snart jag,så inte säcken e helt tom på julafton! Men jag bara funderar än... Kram!

2008-11-29 @ 14:33:12
Postat av: Niclas

Glögga nu inte för mycket :-)

2008-11-29 @ 15:31:52
Postat av: spiderchick

mmm jag vill me dricka glögg...

2008-11-29 @ 20:01:50
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: mamsen

min sessa e alltid inne först...Glöggen med whisky var skit god den oxå

2008-11-29 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0