jaha....

Då va dessa nätter gjorda.... sen är de bara helgen kvar å jobba.... hahahahaha ska ha semester jag :o)
Men verkar inte som att de blir nån hund... har inte hört nå mer... dom verkar lite skum... dom förstår nog inte hur bra han skulle få de hos mig å Ludde....
Men men får väl kanske ta å gå ut på lördag å svänga mina lurviga med Miss L... kanske finns fler frivilliga som vill med å svira lite :o) slösa pengar å ha skoj :o)

nää... nu ska jag nog natta en stund.. sen bär de av till birsta...... ovanligt.... man skulle ju nästan kunna tro att jag inte bor här...... eller nåt... inte vet väl ja.... yrar...... trött......

see ya

Kommentarer
Postat av: Miss L...hon som är dötrött!

Du...fröken! Du ska väl jobba en natt till...



Nu är det dax att sov lite..och snälla låt mig sova mer än 5 timmar :)



Fest till helgen då..härligt!

2008-11-19 @ 08:23:42
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ska fundera på det :)

2008-11-19 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0