livet utan varmvatten....

Börjar kännas lite jobbigt... har kokat vatten för att kunna diska... kan inte ta en dusch när jag vill... å inte ett bad heller... jag som köpte ett badkar för att kunna bada...........................................
Har precis kommit hem från lollo efter en dusch.. Lämnade dom 2 små liven ensamma hemma, men de gick riktigt bra faktiskt.. inget uppätet å allt ser ut som när jag åkte... :o)
Mina duktiga små vovvisar :o)

Idag va jag som sagt iväg å handla en bädd... å den va inte billig.... men den vart billigare :o) hon i kassan slog in den som storleken under...dvs billigare :o) å inte är ja den som gnäller.... eget fel..... moahahahahaaaa
Sen vart de ett nytt halsband... för de hon hade på sig när hon kom är *poff* borta... finns icke... har leta runt hela gården å hela huset... nånstans har hon fått av sig de.. men vet icke vart..  men å andra sidan så hade jag även en vit sko förrgår.. å när vi leta efter halsbandet hittade jag min strumpa.....
Både Ludde å Lindas Lhine är så där halv knäpp.... "wiiee vi ska uuutt vi tar de som är närmast å sticker!!!!" synd bara att de tydligen va en strumpa ena gången å min sko den andra.... hittar den till våren kanske.... tillsammans med Nikkis halsband och Luddes leksaker.. å kanske alla andra strumpor som ja trodde torktumlar mannen tagit.... :o/





Hon trivs i bädden iallafall så de va ju inte bortkastade pengar :o)
Dom fick även 2 nallar idag... som Ludde bar å la i hennes bädd.....









see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt att det gick bra :) Själv sitter jag å funderar på hur jag kan vara så glömsk. Eller förtränger jag det medvetet kanske? Att ringa läkaren för en kontroll av hälsan min.. Har inte kallt hemma. Långt ifrån. Men småtrött hela tiden, frusen och ja.. behövs väl inge mer.. Skit samma. En dusch kanske löser det :)

2008-11-25 @ 21:38:53
Postat av: Linda

Kul att hon gillar bädden :) Nee, nu blir det sängen med en bra bok eller en film..få se vad jag känner för... G´natt om vi inte hörs mer ikväll. kram

2008-11-25 @ 22:24:00
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: cicci med familjen

Grattis till Prinsessan!

hon är en stor sötnos! huva jag är så svag för rasen, men lovat mig själv att vi ska bo i hus och bättre med pengar och barnen större då kanske då jag får min underbara GD igen :-)



Men all lycka till med henne hon är skit snygg jag älskar merlen dom är snygg och oftas dom som lever längst!

Mvh cicci

2008-11-26 @ 00:10:19
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: cicci med familjen

Ja det skulle jag kunna någon dag!

kan prata med Linda lite om det sedan, kanske lite svårt att komma i väg förre jul och nyår men ja vi kanske kan kläma in något...

mvh cicci

2008-11-26 @ 13:14:30
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0