morrn...

Å jag känner mig pigg som en lärka.... ellerrrrr...
Jag skulle stiga upp tidigt idag, typ 9 skulle ta en promenad med djuren till broder så han fått se de nya tillskottet....
Men icke! tydligen sov ja gott å stängde av störmomentet.. för ja vakna halv 12 av att de kom 2 yrväder upp i sängen å kastade sig över mig.....

Vart lite sent igår... fastnade framför datorn.. såå.. inget blir som man tänkt..
Jag hade ju tänkt se stjärnor på is igår åxå... HELA programmet... men ICKE! fick tebax tvbilden ungefär.... 15min efter att programmet va slut... helt jäkla otroligt....

Ibland känns de som att nån skrattar åt en

Nu blir de lite utfodring för de fyrbenta

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0