några dagar med birsta igen...

men de är åtminstone färdig jobbat nu..... har kanske sovit sammanlagt 15timmar sen i måndags..... å jobbat å varit på birsta... har nog varit längre på birsta än jag sovit hahahaha
Men de märktes att ja sovit lite... hahaha har förgyllt både min (fast ja skämdes) å lindas å lollos dag..... stog i mörkret i hallen hemma å tog på mig skorna..... kommer in till birsta, strosar på. går in en sväng på din sko och hittar ett par snygga stövlar som jag bestämmer mig för att pröva..... då jag upptäcker! att jag tagit 2 stövlar... likadana iofs.... men olika färg!!!!! höll på att bryta ihop där inne... länge sen ja skratta så mycke....
såååå ett par nya stövlar vart de idag *asg*

blir nog ingen hund... tagit semester helt i onödan... eller ja onödan å onödan... blir ju fest iallafall :o)
dom verkar konstig dom där människorna som har hunden tycker ja... dom verkar inte vara så intresserad av att hitta en ny familj åt honom...... fast....... tänkte skriva nåt nu som skulle gjort säkert många grinig... så jag låter bli.....

imorgon blir de birsta... än en gång.. men nu ska ja på maxi å handla maten till lördag å boa å sen blir de till å fara via Linda å röja lite hos henne :o)
Å halv 4 kommer de nå gubbar å ska installera min varmvatten beredare :o) ÄNTLIGEN! ska ja få lägga mig i badet å dricka vin!!!!!!!!!

Nä nu ska jag fortsätta trimma Ludde....
sen.... blir de sova!

För imorgon ska jag ha likadana skor med samma färg på mig!!!!!!


see ya


Kommentarer
Postat av: linda

Hahaha joo, du var för rolig idag! Trodde jag skulle dö av skratt..

2008-11-20 @ 23:04:41
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Har inte slutat skratta hahaha

Men du är så känslig vännen min :P



skrattet ekar hela vägen hem till dig Visst hör du det om du lyssnar riktigt riktigt nooooga ;)

2008-11-20 @ 23:14:56
Postat av: Miss L

utmanad...

2008-11-20 @ 23:55:24
Postat av: Sofie

Du har blivit utmanad..läs på min blogg...

Kram



2008-11-21 @ 10:20:31
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för hjälpen idag!

Love u..hahahah ;P

2008-11-21 @ 21:24:39
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0