då kom straffet....

Jag har införskaffat ett monster... så nu har jag ett pain in the ass å ett monster.... varav den ena hoppade jämfota på mig kl 10... ungefär 1 timme efter att jag somnat!!!  sen... ungefär 1 timme senare... ja då hade jag ett väldigt stort ansikte bredvid mitt.... å med de ansiktet kommer en väääldigt lång tunga.. och stora läppar.... jag tror till och med jag grät en skvätt av förtvivlan.... (den som hoppade jämfota va Ludde.... annars hade jag nog inte suttit här å skrivit... haha)
Sen... äntligen skönhetssömn :o) i typ 2 timmar!!! sen fick nån av dom för sig att de kom nån.... ett vasst skärande skall som bara hugger i hjärnan å ett dovt som kändes ända in i benmärgen... grät en skvätt till... klev upp.... gick ut med dom en stund.... *suckar*

Men inget ont som inte har något gott med sig... i mitt förvirrade trötta tillstånd så..... VATTNADE jag mina BLOMMOR! Å jag vet nu hur de är i öknen efter en lång tid av torka....

Sen på fredag tänkte jag testa de där med städning..... undrar hur de går.... fast de kanske är som sex.... å att cykla, allt kommer tillbaka till en när man väl börjat *asg*

Nä.. nu ska jag ta å titta på mina blommor om vattnet runnit ner.....

see ya


Monstret



Pain in the ass


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har som inskaffat dig en stor kalv..

Så nu har du en kalv och bäbis =o) Haha!

Men dom är båda två så fina så..

2008-11-27 @ 15:26:08
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du har som inskaffat dig en stor kalv..

Så nu har du en kalv och bäbis =o) Haha!

Men dom är båda två så fina så..

2008-11-27 @ 15:26:20
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag försöker mig på det där med städning jag med.. Men sex o cykling känns roligare och bättre.. Men det kommer lite lite itaget.. :)

2008-11-27 @ 16:06:55
Postat av: mamsen

joo, hon trodde hon var ett monster. men sen mopsa hon sej mot ett större monster(moi). Fröken har sussat som en bebis hela kvällen.

2008-11-27 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0