snart är de jul <:O)

Idag fick ja sova :o)
Halv ett kröp båda doggisarna upp i sängen å sov, va såå mysigt.. Nikki kröp in framför å Ludde gona ihop sig bakom.
Ja tror klockan va närmare tre när linda ringde å fick upp oss haha

Sen idag har ja städat lite å börjat pynta inför 1:a advent :o) såå... de är nog stökigare nu än då ja börja.. haha men har åtminstone fått upp lite gardiner å adventsljusstakar...men har kommit underfund med att jag behöver lite fler... 
har några fler fönster nu än i lägenheten.... såå... imorgon blir de birsta... ovanligt... haha 

Å Lollo.. du e inte ensam... jag har åxå tappat bort strykjärnet... (tack för lånet sällskapet å hjälpen mamma) 

Nu eldas de som en dåre å ska plocka upp lite mer tomtar å dricka lite mer glögg :o)

 

Vart inga bilder på matsalen linda... vart inge bra.... men du får komma ut med lhine å titta nåt så får hon å ludde busa lite :o)

Men här är några av mina tomtar :o)

         





mina stoltheter :o)
klass 4 & 5 hihi


Nä... nu blir de mer tomte plockning




see ya







Kommentarer
Postat av: Lollo

Behöver fler tomtar! Stort hus.. få tomtar..

2008-11-28 @ 23:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0