städa.....

vart de inge av idag... tog hundarna i koppel och tog en promenad med lollo å kimi istället. :o)
Gick upp till mammsen å drack lite kaffe å tugga lite pepparkakor.... måste ju fylla på de få kalorier vi vart av med under promenaden haha

Sen har vi varit ute å busat lite.... nu ligger de båda å sover.. den ena snarkar värre än den andra haha

Inatt ska de jobbas.... usch... är inge sugen på de... vill ju vara hemma med mina små pruppisar... men men mammsen kommer ner å tar hand om dom inatt å imorgon natt... känns lite tidigt att lämna dom hära 2 tillsammans ensamma hela natten redan... inte för att jag tror de går nån nöd på dom... båda är som gamla pensionärer... sover efter kl21.. knappt så man får ut dom på kvällspinken.... men för mitt eget samvete känns de bäst att dom har nån som är här med dom :o)

Har grejat ihop ett kollage igen hihi







see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Själv vann tomtarna över mig.. Oj så lite tomtar jag har.. De på affären skriker efter oss.. Hör de hela vägen hit.. De vill flytta hem till oss säger de.. :P Lycka till inatt :)

2008-11-26 @ 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0