tomtar tomtar.....

jag bryter ihop... sakta men säkert...... håller på å julpyntar fortfarande... gav upp igår.. va såå mycke godare med glögg haha
ställde alla tomtar på matsalsbordet förut... nästan hela bordet vart täckt... men har börjat få ut dom lite nu... men vet inte vart alla ska...dom får ju inte plats alla.... men linda sa att hon å lhine ska komma imorgon sååååå kanske kanske snälla linda HJÄLP MIG! :o)

sitter nu å tittar på stjärnor på is...... Nu vet jag varför ja inte brukar titta på de...... kan inte med gynning.... de går inte... slår av ljudet medan hon å berg pratar å slår igång när dom börjar svira på skridsko.

Stjärnor på is, en kall öl å lugnet :o) skulle egentligen sy upp gardiner, ställa ut tomtar, baka........ men fan va skönt de va å sitta här :o)  kommer en dag imorgon åxå... då ska jag sy å fixa...

Imorgon blir de pepparkakor, lussebullar, kanelbullar, å ..... SAATAAAANN!!!!
Nu försvann bilden på tv.....

vänta.......





Sprang bara ut å titta om de va snöns fel... men näe....

Då börjar jag om... Jag håller på å julpyntar. Blir nog klar med de idag...... för jag har inga kanaler på tvn så ja kan inte bara mysa ta en öl å slö titta tv...
Hinner nog sy gardinerna åxå. Kanske passa på å baka lite... hmm... undra va jag ska göra imorgon då.. nu när jag stjäl alla morgondagens sysslor... promenaden med hundarna blir av.. men sen då?
vänta... ja tror ja har lösningen på mina problem :o)

Jag kan ju sätta mig å titta på lite film haha

Ok... Lördagkväll... en kall öl å bara mys framför tvn. Ska slå igång en film å bara känna lugnet


Imorgon blir de till å fixa klart inför advent.......




see ya

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejs :) vad gör du denna lördagskväll?

2008-11-29 @ 21:35:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: fia

söt hund :)

2008-11-29 @ 21:36:58
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Du, stressa inte!!

Din blogg är underbar!

2008-11-29 @ 21:37:33
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linda

Jäkla väglag...tog 1 timma att komma hem.. kom inte in på parkeringen...det var bara att hänga med dit bilen gled. Funderade ett tag på att lämna bilen på vägen och åka kana nerför backen. Eh, sova nu, ringer när jag vaknat så får vi se om det blir ngn bakning idag.

2008-11-30 @ 08:34:38
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0