Vilka dagar....

Va låånga dom varit.... Kom hem i tisdags morse.. skulle sova, men då vakna Kimi å Louise som sovit här.
Åt frukost med dom. Kom på att vi skulle ju till birsta... lika bra å ta de på engång tänkte ja... å iväg vi for.. Va väl hemma till 14.. kom väl i säng/soffa vid halv tre nångång.. sov typ 6 timmar sen upp å iväg till jobbet igen...

Men sen fick ja ju sova igår, å de gjorde ja.. klev väl upp vid 15 tror ja.. kände mig riktigt utvilad :o)
Å idag bar de iväg till stan vid 11 sen klippning vid halv 2 å sen birsta efter de... va väl hemma vid halv 7 ikväll.....

Kimi sover hos faster inatt å han slockna som en liten prins efter vällingen, han va helt slut stackarn... men de va Louise åxå... hon somnade inne på pizzerian medan hon vänta på mat haha Jag å Kimi va iväg på en sväng igenom lundvallen å dumpa av Linda medan.
Har äntligen fått min efterlängtade kebabpizza :o) så nu slipper mina vänner höra mig tjata om den mer haha

Nu kära syster får du bild på hur håret såg ut å ser ut nu :o)


Nu är håret rött iallafall haha :o)

see ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men va du var fin ihåret!! och rött, ja det passar dig! =o)

Kramen

2008-11-14 @ 09:58:12
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Syrran

Snyggt! Får nästan lust å göra nåt åt egen kalufs...

2008-11-14 @ 11:44:53
Postat av: Lollo

Som sagt. Jättesnyggt!! :)

2008-11-14 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0