billigt..... och ja billigt :o)

Jobbade extra natten som va.. å tydligen behövs de ordentligt.... kostar typ 3000 med tanden...... helt otroligt... funderar på å dra ut skiten! kostar typ 500 de... har så sjukt ont fortfarande....

chefen ringde igår åxå såå 4 extra nätter är de denna månad så alla dom går väl till tand j*veln!

va å satte in löshåret idag :o) *nöjd* å attans va långt de är! Fick en chock när ja skulle batela.. nog för att ja köpt håret själv.. men 500kr kostade de å fick allt fixat å inklippt å allt.... Dit går ja igen. kanon frisör å billigt :o)
ska se om ja kan ta mig i kragen så ni får se... orkar inte idag... har sovit 2 timmar efter natten... kom hem från alla ärenden, åt, hämtade ludde kände hur ja va nära å börja gråta.. såå slut i kroppen ont i mun å värk i ryggen... hem å la mig på soffan... slumrade väl sammanlagt kanske 2 timmar... de blir nog en tidig kväll ikväll!!

see ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va skoj med extra jobb, synd bara att dom skulle gå till tandläkaren..

Hade också i mitt löshår, men det kliade så förbaskat och sen började det lossna på ena sidan,

så jag har suttit och plockat bort det igår..

Men shit va mitt egna hår var kort:o(

Ha det bra, och ta hand om dig

Kram

2008-10-08 @ 07:29:55
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens:)

2008-10-08 @ 07:34:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0